U nostru Prezzu Certamente Aiuta Tutti Voi

I nostri ghjoculi di legnu di qualità / Montessori / Materiali Montessori, esportati à prezzi diretti in fabbrica, vi permettenu di riduce u vostru spesa di costu.In ultimamente, tutti pudemu furnisce una sperienza educativa à prezzu accessibile per i nostri zitelli.

Sia chì cercate Materiali di Apprendimentu Montessori o Ghjochi di Legnu, ci hè una vasta selezzione di Materiali Montessori da sceglie da BST TOYS & GIFTS CO. à prezzi ragiunate.Producemu è esportemu Materiali di Apprendimentu Montessori chì coprenu diverse aree di l'aula di apprendimentu Montessori: Lingua, Sensoriale, Vita Pratica, Matematica, Lingua, Geografia, Biologia, Toddler / Infant è Mobili di aula Montessori.

Avemu ancu cuncepimentu è pruduce ghjoculi di legnu di bona qualità.Pudemu aiutà à cuncepisce i ghjoculi chì sò in a vostra mente, è fà chì sia un veru ghjoculu.Ogni ordine OEM hè ancu accettatu.

U nostru Prezzu Direttu in Fabbrica Certamente Aiuta:

1) Per i grossisti è i rivenditori
2) Per i distributori
3) Per a scola Montessori o a casa

Tutti i Materiali Montessori sò pronti per esse spediti in ogni mumentu.Ci vole circa 1-2 ghjorni per organizà a spedizione.Utilizendu 4PX per tutte e nostre spedizioni di picculi pacchi, averemu u vostru ordine consegnatu ghjustu à a vostra porta in 7-20 ghjorni!Ùn ci hè micca una quantità minima di ordine per questi.

Tutti i ghjoculi di lignu (eccettu i materiali Montessori) sò pruduciuti à l'ordine, ci vole circa 30-40 ghjorni per a fabricazione.A quantità minima di ordine hè di 500 pezzi per ogni articulu.L'ordini seranu spediti da nave.Ci vole circa 1 mese per ghjunghje à u vostru portu di mare più vicinu.

Infine, vulemu parlà di Materiali Montessori è Ghjochi Montessori.

Materiali Montessorisò attivamente usati in una aula Montessori per aiutà u zitellu à sviluppà i so sensi è e cumpetenze mutore.I materiali didattici Montessori sò disposti nantu à scaffali bassi è aperti.I zitelli sò incuraghjiti à sceglie qualsiasi Materiale Montessori chì volenu aduprà è travaglià.Questi materiali sviluppanu un interessu è invitanu à una attività.Un set simplice di rampe cù boli insegni à u zitellu nantu à a fisica è à u stessu tempu hè divertente.Un apprendimentu impurtante hè accadutu in ogni tappa di u so travagliu.L'alfabeti di culori brillanti permettenu à un zitellu di distingue trà e diverse forme è dimensioni aiutendu à sintonizà e so cumpetenze mutore.

I zitelli amparanu continuamente cose novi da u so circondu.Stu prucessu hè fundamentale per tuttu ciò chì un zitellu farà in u so futuru.A filusufìa Montessori descrive queste attività cum'è u travagliu è l'uggetti chì un zitellu usa per amparà e cumpetenze impurtanti cum'è materiali.Questu hè u mutivu per quessa chì questi ogetti sò chjamatiMateriali Montessoripiuttostu chìGiochi Montessori.


Tempu di Postu: 13-Jan-2022