Giocattoli matematici Montessori in legno, bastoncini rossi

Breve descrizzione:

Montessori Long Red Rods

  • Articulu n °:BTS005
  • Materiale:Legnu di faggio
  • Guarnizione:Ogni pacchettu in scatula di cartone biancu
  • Dimensione di a scatula di imballaggio:102,3 x 8,2 x 6 CM
  • Cresce u pesu:2,2 chilò
  • Detail di u pruduttu

    Tags di u produttu

    Dieci bastoni rossi sò in u stessu spessore, ma crescenu in lunghezza in unità uguali da 10 cm à 1 metru. Quessi sò deci bastoni di lignu solidu dipinti di rossu.I bastoni sviluppanu a discriminazione visuale di a lunghezza è l'aumentu di a lunghezza in unità uguali di 10 cm à 100 cm. U materiale aiutarà i zitelli à amparà a dimensione, a dimensione, a sequenza è l'ordine.Pò esse ancu usatu per intruduce i zitelli à u cuncettu di l'aghjuntu.

    Taglia:

    U grossu di i bastoni hè 2,5 cm x 2,5 cm
    A durata varia da 10 cm à 1 m

    Long-Red-rods-1

    Introduzione

    Invita u zitellu dicendu chì avete qualcosa per vede.Dì à u zitellu chì per questa lezziò, avemu bisognu di 2 mats.Fate chì u zitellu piglia è srotola una stuoia.Fate ch'ellu portà un altru tappettu è fate u postu accantu à u primu tappettu per furmà una forma "L".Purtatelu nantu à i scaffali curretti è puntate à i Red Rods.Dì à u zitellu: "Questi sò i Red Rods".

    Custruì

    - Mostra à u zitellu cumu tene a canna più corta afferrandu nantu à a cima di a parte centrale di u bastone cù u to pollice è i dite dritti.
    - Fai scorrere lentamente a canna da i scaffali finu à ch'ella sia completamente fora.
    - Pigliate u bastone cù a manu manca sottu à a manu diritta.
    - Portate l'asta verticale è cusì e vostre mani sò à u livellu di a cintura.
    - Fate chì u zitellu purtassi tutte e verghe nantu à una per volta è mette in casualità nantu à una di e stuoie.
    - Una volta chì tutti i bastoni sò stati purtati nantu à u tappettu, fate chì u zitellu stà à a vostra manca.
    - Pigliate cù cura a canna più longa è mentre vi ghjinochjenu davanti à u tappettu, mette in horizontale vicinu à u spinu di l'altru tappettu.
    - Turnate versu u zitellu è dite chì vo circate avà un specificu.
    - Andate à l'altru tappettu è sceglite cù cura a prossima canna più longa.
    - Inginocchiatevi davanti à a canna più longa è in un muvimentu fermu è precisu, mette a canna direttamente sottu à a canna più longa nantu à l'altru tappettu, è l'alineate in modu chì i bordi manca sò ben allinati.
    - Una volta hè stata piazzata, verificate per vede s'ellu hè ben allinatu, sbulicendu a manu nantu à u latu manca di e duie verghe.
    - Cuntinuà à mette tutte e canne in l'ordine currettu è mette in modu chì si avvicinanu sempre più vicinu à voi mentre ogni canna hè piazzata.

    Per esse u risultatu di a nostra specialità è a cuscenza di u serviziu, a nostra impresa hà guadagnatu un statutu eccellente trà i cumpratori in u mondu sanu per l'alta qualità di materiali educativi Montessori, andemu à empowering e persone cumunicanu è ascoltendu, Fendu un esempiu à l'altri è amparà da l'esperienza.

    Avemu benvenutu à visità a nostra cumpagnia, a fabbrica è u nostru showroom affissà diversi prudutti chì rispondenu à e vostre aspettative.Intantu, hè cunvenutu per visità u nostru situ web, i nostri staffi di vendita pruvaranu i so sforzi per furnisce u megliu serviziu.Sè avete bisognu di più infurmazione, ùn esitate micca à cuntattateci per E-mail o telefonu.

    In un sforzu per risponde à i più grandi esigenze di i clienti, tutte e nostre operazioni sò strettamente realizate in linea cù u nostru motto "Altu Eccellente, Prezzu di Vendita Aggressiva, Serviziu Rapidu"."Cambia cù u assai megliu!"hè u nostru slogan, chì significa "Un globu più grande hè davanti à noi, allora facemu piacè in ellu!"Cambia per quessa megliu!Sò cumplettamente prontu ?

    Materiali d'aiutu à l'Insegnamentu Montessori Prufessiunali Cinese, Pudemu risponde à e diverse esigenze di i clienti in casa è in l'esteru.Accoltamu i clienti novi è vechji à vene à cunsultà è negoziate cun noi.A vostra satisfaczione hè a nostra motivazione!Travagliemu inseme per scrive un novu capitulu brillanti!


  • Previous:
  • Next: